aynısı basıma gelmişti. e devlet üzerinden tüketici heyetine başvuru sağladım. süreç uzuyor 2 ay.. o sıra icra felan filan olayları oldu. tüketici heyeti taahütün iptalini cayma bedellerini vb olmaksızın aboneliğmin fesih karar verildi. 0 lira ile lanet vodafone'dan kurtuldum hakkınızı arayın. kurtulursunuz. Kanunda diyor. hizmet sağlayamıyorsan iptal etmek zorundasın. müşterini hoş tutmak zorundasın. e devlet üzerinden basvuru yapın. sabır diliyorum 0,39 LTE ile bağlantı yapıyordum! Turktelekoma geçiş yaptım 100 MBPS LTE ile ucuyor. saygılar
Sonucu da paylaşayım BTK beni haklı gördü ve cayma bedeli olmadan fesih işlemlerini gerçekleştirdim modemlerini de geri gönderdim bir daha yanından geçmem