aynısı basıma gelmişti. e devlet üzerinden tüketici heyetine başvuru sağladım. süreç uzuyor 2 ay.. o sıra icra felan filan olayları oldu. tüketici heyeti taahütün iptalini cayma bedellerini vb olmaksızın aboneliğmin fesih karar verildi. 0 lira ile lanet vodafone'dan kurtuldum

hakkınızı arayın. kurtulursunuz. Kanunda diyor. hizmet sağlayamıyorsan iptal etmek zorundasın. müşterini hoş tutmak zorundasın. e devlet üzerinden basvuru yapın. sabır diliyorum 0,39 LTE ile bağlantı yapıyordum! Turktelekoma geçiş yaptım 100 MBPS LTE ile ucuyor. saygılar
bende ödemiyorum zaten faturayı bakalım ne olacak