• 08-07-2021, 02:47:18
    #1
    ...............................
    • AlizeTR
    AlizeTR bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 08-07-2021, 03:03:24
    #2
    Platin üye
    Bende şeyi merak ediyorum
    Atesitler madem Allah yok diyor
    Peki kimi inkar edip atesit oluyorlar 🤯
  • 08-07-2021, 03:18:01
    #3
    Naber adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende şeyi merak ediyorum
    Atesitler madem Allah yok diyor
    Peki kimi inkar edip atesit oluyorlar 🤯
    Ateist Deistin tam tersidir Allah yok değil Tanrı yoktur diyorlar yani hiç bir Tanrının olmadığı düşüncesindeler. Deist ise Tanrının var olduğuna inananlar onun tam karşıtı Tanrının var olmadığına inanlar ise A-Deist yani Ateist oluyor. Biraz daha filozofi düşüncelere girersek kelime manası olarak Tanrının varlığına değil Deistlere karşılar (bir kelimenin başına A gelirse tam tersi oluyor). Deistlerde Tanrının var olduğuna inananlar olduğu için dolaylıda olsa Tanrının var olmadığına inananlar diyebiliriz. (Ateist olsam ancak bu kadar savunurdum herhalde )

    Sizde benim sorularıma cevap verirseniz sevinirim
  • 08-07-2021, 03:54:04
    #4
    🤣🤣🤣
  • 08-07-2021, 04:09:29
    #5
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ateist Deistin tam tersidir Allah yok değil Tanrı yoktur diyorlar yani hiç bir Tanrının olmadığı düşüncesindeler. Deist ise Tanrının var olduğuna inananlar onun tam karşıtı Tanrının var olmadığına inanlar ise A-Deist yani Ateist oluyor. Biraz daha filozofi düşüncelere girersek kelime manası olarak Tanrının varlığına değil Deistlere karşılar (bir kelimenin başına A gelirse tam tersi oluyor). Deistlerde Tanrının var olduğuna inananlar olduğu için dolaylıda olsa Tanrının var olmadığına inananlar diyebiliriz. (Ateist olsam ancak bu kadar savunurdum herhalde )

    Sizde benim sorularıma cevap verirseniz sevinirim
    yaratıcı = tanrı, Allah vb.

    ateist = herhangi bir yaratıcının olmadığına, dünya, düzen ve insanların kendiliğinden evrileşerek bir şekilde dünyada zaten var olduklarına inanıyor.

    deist = bir yaratıcı var ama peygamber yada herhangi bir aracısı yok. O ol demiş ve olmuş. arada başka bağlantı yok.
    Kitap yok, hadis yok, sünnet vs yok.
    peygamberler onlara göre ******** ve zaten geneline bakarsan son raddede peygamberleri şizofrenik vakalar diye tanımlarlar.

    tarihte 16 bin yıl geriye gittiğimizde anunakiler var.
    insan ve insanın yaradılış hikayesindeki benzerlikler günümüz dinleri ile benzeşmekte.
    bize son medeni kalıntıları ise 3000 yıl önceye sümer tabletlerine kadar gidiyor.
    sümer tabletlerinde (3,000 yıl önce yapılmış) insanın yaratılışı, "DNA" çözeltisi ve formları hakkında bilgilerde yer aldığı belirtilmektedir.

    eğer vaktin bol ve beyin yakmak istiyorsan: anunakilerden başla derim.

    .d
  • 08-07-2021, 04:12:58
    #6
    İphone'un tasarımını öğrenmesinin imkanı yok o zamanlar daha apple I wozniakın evinde kendi başına yaptığı bir şey ama okulu bıraktıktan sonra girdiği kaligrafi dersinde farklı yazı stilleri öğreniyor ve bunu da galiba ilk macintosh'ta kullandıktan sonra "okulu bırakmasam o derse girmezdim microsoft'da appledan kopya olduğu için bilgisayarlarda farklı yazı fontları olmazdı" diyor.
  • 08-07-2021, 04:14:20
    #7
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ateist Deistin tam tersidir Allah yok değil Tanrı yoktur diyorlar yani hiç bir Tanrının olmadığı düşüncesindeler. Deist ise Tanrının var olduğuna inananlar onun tam karşıtı Tanrının var olmadığına inanlar ise A-Deist yani Ateist oluyor. Biraz daha filozofi düşüncelere girersek kelime manası olarak Tanrının varlığına değil Deistlere karşılar (bir kelimenin başına A gelirse tam tersi oluyor). Deistlerde Tanrının var olduğuna inananlar olduğu için dolaylıda olsa Tanrının var olmadığına inananlar diyebiliriz. (Ateist olsam ancak bu kadar savunurdum herhalde )

    Sizde benim sorularıma cevap verirseniz sevinirim
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Öncelikle İyi geceler diliyorum uykusuzlar kulübüne

    kafama takılan iki soru var canım sıkıldıkça onları araştırayım dedim fakat araştırmadan önce size sormak istedim.

    1- Steve jobs okulu bırakırken şu anki iphone'un tasarımını öğreniyordu o hangi dersti yada hangi konuydu detaylı olarak araştırmak istiyorum o konuyu. kitap vs tavsiyeside alabilirim.

    2- Atıyorum bu saadet zinciri çiftlik bankda falan ponzi şeması kullanılmıştı bu konunun ana başlığı nedir diğer şemaları yada konuları merak ediyorum. yada bunlarla ilgili kitap vs var mı okuyupda beğendiğiniz ?

    Teşekkürler.


    çiftlik bank = ponzi sistemi değildir.
    Melek yatırımcı sistemidir.
    İnsanlar (yatırımcılar) kar getirebilceği bir iş modline yatırım yaparlar.
    Bu modeli tasarlayan ve yatırımcıya sunan kişiler ise yatırımlardan kar payı vermek suretiyle kazancına ortak etmiş olurlar.
    (daha küçük formantasyonu bankalardaki vadeli mevduat sistemi)


    poniz (pramit) sistemi = ilk giren en üstte olacak şekilde aşağıya doğru pramit gibi genişleyerek büyür.
    sonradan sisteme üye olan kişilerin kazancından daha önce girenlerde pay alır. katlayarak yada çoğalarak piramit usulu bir kazanç tablosu oluşur.
  • 08-07-2021, 04:25:16
    #8
    AlizeTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    çiftlik bank = ponzi sistemi değildir.
    Melek yatırımcı sistemidir.
    İnsanlar (yatırımcılar) kar getirebilceği bir iş modline yatırım yaparlar.
    Bu modeli tasarlayan ve yatırımcıya sunan kişiler ise yatırımlardan kar payı vermek suretiyle kazancına ortak etmiş olurlar.
    (daha küçük formantasyonu bankalardaki vadeli mevduat sistemi)


    poniz (pramit) sistemi = ilk giren en üstte olacak şekilde aşağıya doğru pramit gibi genişleyerek büyür.
    sonradan sisteme üye olan kişilerin kazancından daha önce girenlerde pay alır. katlayarak yada çoğalarak piramit usulu bir kazanç tablosu oluşur.
    çiftlik bank ponzi şemasıdır hocam zaten ponzinin amacı müşterine güven amacı ile kar sağlamak, yüksek faiz yada kar ortaklığı ismini siz koyun, ilk girenlere parasını güven kazanmaları için ödüyorlar müşteri sayısı arttıkça sondakiler hiç bir şey alamıyor charles ponzinin sistemi bu. o değil de adamın hayatını okudum paraları brezilyaya kaçırıp orada yıllarca yaşadıktan sonra brezilyada ölmüş. tosuncukta brezilyaya kaçmıştı.
    • AlizeTR
    AlizeTR bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 08-07-2021, 04:29:24
    #9
    AlizeTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yaratıcı = tanrı, Allah vb.

    ateist = herhangi bir yaratıcının olmadığına, dünya, düzen ve insanların kendiliğinden evrileşerek bir şekilde dünyada zaten var olduklarına inanıyor.

    deist = bir yaratıcı var ama peygamber yada herhangi bir aracısı yok. O ol demiş ve olmuş. arada başka bağlantı yok.
    Kitap yok, hadis yok, sünnet vs yok.
    peygamberler onlara göre ******** ve zaten geneline bakarsan son raddede peygamberleri şizofrenik vakalar diye tanımlarlar.

    tarihte 16 bin yıl geriye gittiğimizde anunakiler var.
    insan ve insanın yaradılış hikayesindeki benzerlikler günümüz dinleri ile benzeşmekte.
    bize son medeni kalıntıları ise 3000 yıl önceye sümer tabletlerine kadar gidiyor.
    sümer tabletlerinde (3,000 yıl önce yapılmış) insanın yaratılışı, "DNA" çözeltisi ve formları hakkında bilgilerde yer aldığı belirtilmektedir.

    eğer vaktin bol ve beyin yakmak istiyorsan: anunakilerden başla derim.

    .d
    Benim verdiğim cevap yukarıdaki arkadaşın sorusunu fazlasıyla çözmüştür diye umuyorum dinlerde hemen hemen deistliktir dediğiniz gibi aradaki fark peygamber ve kitaplar. Ayrıca nereden geldik buraya 2 soruma hala düzgün cevap alamadım Bana soruyu soran arkadaş ortalığı karıştırdı gitti
    • AlizeTR
    AlizeTR bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.