Bende şeyi merak ediyorum
Atesitler madem Allah yok diyor
Peki kimi inkar edip atesit oluyorlar 🤯
Ateist Deistin tam tersidir Allah yok değil Tanrı yoktur diyorlar yani hiç bir Tanrının olmadığı düşüncesindeler. Deist ise Tanrının var olduğuna inananlar onun tam karşıtı Tanrının var olmadığına inanlar ise A-Deist yani Ateist oluyor. Biraz daha filozofi düşüncelere girersek kelime manası olarak Tanrının varlığına değil Deistlere karşılar (bir kelimenin başına A gelirse tam tersi oluyor). Deistlerde Tanrının var olduğuna inananlar olduğu için dolaylıda olsa Tanrının var olmadığına inananlar diyebiliriz. (Ateist olsam ancak bu kadar savunurdum herhalde

)
Sizde benim sorularıma cevap verirseniz sevinirim