• 05-07-2021, 22:46:04
    #1
    Arkadaşlar kesin bilenler yorum yapabilir mi her kafadan bir ses çıkıyor.
  • Kabul Edilen Cevap
    • Yanlarda bu zamana kadar sorun yaşamadım, ön camda ise tamamen şansınıza bağlı ve çevirmeye girme sıklığınız ile sıkıntı oluşturur. Tavsiyem, ön cam hariç yanları karartabilirsiniz. Hem rahat gezersiniz, hemde başınıza ağrımaz. Ön camda polis ceza keserse aracı bağlamaması adına orada filmi sökmeniz gerekiyor aksi halde aracınızı bağlayabilirler. Ve ön camda film olduğunda görüş gerçekten azalıyor.
  • 05-07-2021, 22:48:02
    #2
    Ön cam hariç sıkıntı olmaz dostum, benim yanlar ve arka 3 numara zifiri ön camdada 2 var ama güneşten açılmış durumda. Eğer komple 2 yaptırırsan hiç bir sıkıntı çıkmaz ama ön cama karışabilirler ben daha bir şey diyeni görmedim gerçi şans meselesi
  • 05-07-2021, 22:48:54
    #3
    Şöyle diyeyim; Arkadaşım 2 defa cam filmi taktırdı ikisinde de trafik söktürdü.
  • 05-07-2021, 22:50:38
    #4
    Ön Cam Hariç Sorun Olmuyor. Tabikide derecesine göre.
  • 05-07-2021, 22:50:51
    #5
    Ön cam kesinlikle yasak, arka cama ise 3 numaraya kadar yapılabilir. %100 sıkıntı çıkartmayacak cam filmi 2 numaraya kadar olandır. 4 numara ve üstü ise kurallara göre yasaktır.
  • 05-07-2021, 23:12:21
    #6
    Hocam bence gerek yok ya. Aynaları göremiyorum la ben o şekilde.
    Tabi zevk meselesi orasına karışmam da.
  • 05-07-2021, 23:16:19
    #7
    Marjii adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam bence gerek yok ya. Aynaları göremiyorum la ben o şekilde.
    Tabi zevk meselesi orasına karışmam da.
    Aişe olunca malesef zorunlu hale geliyor bir de çocuk olunca. Ön camı 1 numara yaparım artık
  • 05-07-2021, 23:17:01
    #8
    Ön cam yok arka kapı 3 ön kapı 2 arka cam 2 polisler sokturemez laf yapanlar oldu ama sokturtemedi tabi ki artistlik yapmadım yoksa başka kusur bulup her türlü ceza yazardı adam ☺️
  • 05-07-2021, 23:20:57
    #9
    yasal sınır ön yan taraflar 1 arka yan taraflar 2 ön ve arkada film yasak diye biliyorum
    • Golsime
    Golsime bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.