Ben her tarafı yaptırmıştım.
Ön cam yoğun değildi ama her taraf karanlık olunca ön cam da dışardan çok siyarhmış gibi görünüyordu. Trafikte çevirmede özellikle polisin sizi çevirmeyeceği yerde bile dikkat çektiği için çevriliyorsunuz. Birkaç kez çevirmede ön camın çok karanlık sökerseniz sizin için iyi olur dedi. Zorunlu demedi. Tabi rizede bu böyle, diğer illeri bilemem.
Ben sonradan ön camı söktüm. Yan camlarında oranını düşürdüm. Gerçekten hele geceleyin aynalar hiç görünmüyor. Dönerken vss bir yayaya çarpma ihtimali yüksek. Bunu tecrübe ettiğim için can daha önemli dedim arabanın içi görünsün önemli değil.
Cam filmi yasak mı?
11
●227
- 05-07-2021, 23:35:58Ön cama 1 numara olacak şekilde bütün camlarda film var sorun yaşamadım. Ankara'da çevirmede bir kaç kez sordular ama problem olmadı. Birazda şans işi
- 06-07-2021, 00:12:456 yildr kullandgm arabam da on cam dahil hepsi 2 numara filmli cokta polis crvirmesine denk geldm hicbir polis niye cam filmi takili sok v.s demedi yasadgm yer kocaeliGolsime adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle