Marjii adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam bence gerek yok ya. Aynaları göremiyorum la ben o şekilde.
Tabi zevk meselesi orasına karışmam da.
Aişe olunca malesef zorunlu hale geliyor bir de çocuk olunca. Ön camı 1 numara yaparım artık