• 05-07-2021, 15:37:43
    #10
    shentaweb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet, akşam zaten götüreceğim. Buraya konu açmamın asıl sebebi ise forumda belki veteriner hekim vardır diye.
    Umarım önemli bir problem yoktur, şifalar dilerim.
  • 05-07-2021, 15:39:01
    #11
    Wordpress
    CGLR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Umarım önemli bir problem yoktur, şifalar dilerim.
    Çok sağ olun çok
  • 05-07-2021, 15:43:49
    #12
    Allah nazardan esirgesin ne kadar tatlıymış bu minnoş
  • 05-07-2021, 15:45:21
    #13
    Wordpress
    Cherkes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Allah nazardan esirgesin ne kadar tatlıymış bu minnoş
    Maşallah Maşallah
  • 05-07-2021, 15:45:38
    #14
    Wordpress
    Yok mu bir veteriner ya ?
  • 05-07-2021, 15:45:55
    #15
    Koca ıstiyor 😊 ama lütfen eşleme yapmayın.
  • 05-07-2021, 15:46:02
    #16
    shentaweb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Selamlar, şehir dışındaydım ve dün geldim bu gün fark ettim akşam veterinere götüreceğim fakat birazdan bahsedeceğim durum çok artmaya başladı.
    Köpeğim 9 aylık dişi sibirya kurdu melezi, cinsel bölgesinden sürekli k*n geliyor. Yaptığım araştırmalara göre ergenlik döneminde ve kızgınlık döneminden kaynaklı olduğunu, bir diğer araştırma sonucu olarak'da rahim iltihaplanması olabileceği söyleniyor. Bu konu hakkında bilgisi olan var mı ? İlk köpeğim ve çok gerildim şuan aşırı endişeliyim. Hava serinler serinlemez hemen veterinere götüreceğim.


    KIZIM;

    Hocam dişi köpekler regl oluyorlar ama yinede her ihtimale karşı yine götürmelisin.
  • 05-07-2021, 15:47:53
    #17
    Üyeliği durduruldu
    carmeena adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hayvanlar da regl oluyor, regl olmuş olabilir. yılda 1 ya da 2 kez oluyorlardı sanırım yanlış hatırlamıyorsam
    Dünyada insanların haricinde regl olan tek varlık dişi tavşanlardır.
  • 05-07-2021, 15:49:44
    #18
    TommyVercetti adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dünyada insanların haricinde regl olan tek varlık dişi tavşanlardır.
    Bence araştırma yapın hocam yanlış biliyorsunuz