shentaweb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Evet, akşam zaten götüreceğim. Buraya konu açmamın asıl sebebi ise forumda belki veteriner hekim vardır diye.
Umarım önemli bir problem yoktur, şifalar dilerim.