• 04-07-2021, 00:29:17
    #1
    Arkadaşlar selamlar, bundan 4 gün önce aşırı derecede burnum akıyordu fakat normal soğuk algınlığıdır diye önemsememiştim. Benden sonra annemde de burun akıntısı başladı ertesi gün koku kaybı gitti. Bugün test yaptırdık ikimizde pozitif çıkmışız. Şimdi evdeyiz hepimiz 14 gün boyunca dışarı çıkmayacağız.


    Sorum şu; Bu süreç nasıl ilerliyor? Korona olduğumuzu biz mi devlete bildiriyoruz yoksa onlar eve gelip uyarılarda mı bulunuyorlar ilaç vs. için?
  • 04-07-2021, 00:31:10
    #2
    korona etkileri başladğında test oluyorsunuz eğer korona testiniz pozitif çıktıysa gün içinde hemen evinize gelip ilaçları ve karantina sürenizin başladığını evde kalmanız gerektiğini bildiriyorlar sonra gidiyorlar. En azından bize öyle olmuştu. Geçmiş olsun bu arada.
  • 04-07-2021, 00:31:48
    #3
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    O hissi bilirim. Burnumu full temizliyordum. Sonra salona geçtim tekrar burnum akmaya başladı ama ben corona olmadım.
  • 04-07-2021, 00:31:58
    #4
    Kara adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    korona etkileri başladğında test oluyorsunuz eğer korona testiniz pozitif çıktıysa gün içinde hemen evinize gelip ilaçları ve karantina sürenizin başladığını evde kalmanız gerektiğini bildiriyorlar sonra gidiyorlar. En azından bize öyle olmuştu. Geçmiş olsun bu arada.
    Teşekkürler hocam, şuan gelmediler ama galiba sabah gelirler inşallah
  • 04-07-2021, 00:32:39
    #5
    ilbeyg adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Teşekkürler hocam, şuan gelmediler ama galiba sabah gelirler inşallah
    belkide biz çok önceden korona geçirmiştik şimdi süreç nasıl ilerliyor bilmiyorum hocam.
  • 04-07-2021, 00:38:18
    #6
    Gecmis olsun
    Aşı olmusmuydun hocam?
  • 04-07-2021, 00:41:57
    #7
    bilgicinitr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gecmis olsun
    Aşı olmusmuydun hocam?
    1 hafta önce kadar sinovac olmuştum
  • 04-07-2021, 00:52:53
    #8
    Geçmiş olsun Allah şifa versin
  • 04-07-2021, 09:34:25
    #9
    ilbeyg adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1 hafta önce kadar sinovac olmuştum
    Annen olmuş muydu?