Kara adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
korona etkileri başladğında test oluyorsunuz eğer korona testiniz pozitif çıktıysa gün içinde hemen evinize gelip ilaçları ve karantina sürenizin başladığını evde kalmanız gerektiğini bildiriyorlar sonra gidiyorlar. En azından bize öyle olmuştu. Geçmiş olsun bu arada.
Teşekkürler hocam, şuan gelmediler ama galiba sabah gelirler inşallah