Arkadaşlar selamlar, bundan 4 gün önce aşırı derecede burnum akıyordu fakat normal soğuk algınlığıdır diye önemsememiştim. Benden sonra annemde de burun akıntısı başladı ertesi gün koku kaybı gitti. Bugün test yaptırdık ikimizde pozitif çıkmışız. Şimdi evdeyiz hepimiz 14 gün boyunca dışarı çıkmayacağız.


Sorum şu; Bu süreç nasıl ilerliyor? Korona olduğumuzu biz mi devlete bildiriyoruz yoksa onlar eve gelip uyarılarda mı bulunuyorlar ilaç vs. için?