KardeÅŸime davetiye atabilir miyim
4
●179
- 03-07-2021, 23:24:49merhabalar dostlar, 16 yaşında bir kardeşim var, o da r10da iş yaptığımı biliyor uzun süredir ve üye olup takipçi, e-book, account tarzı şeyler alıp satmak istiyor. Aynı evde yaşadığımızdan IP veya benim pce oturursa cihaz vs sorun olur mu acaba?
- Kabul Edilen Cevap
- 2 BeÄŸeni
-
- 03-07-2021, 23:50:40Sorun olmaz benim de kardeşim üye. Aynı ip üzerinden kullanıyoruz. Sadece birbirinizin konularına yorum yapmayın, beğenmeyin, trade atmayın yeter.
- 03-07-2021, 23:51:50Bende aynı sorunun cevabını merak ediyorum doğrusu. Konuyu takipteyim, ona göre kardeşime davetiye atacağım.