• 03-07-2021, 23:24:49
    #1
    Platin üye
    merhabalar dostlar, 16 yaşında bir kardeşim var, o da r10da iş yaptığımı biliyor uzun süredir ve üye olup takipçi, e-book, account tarzı şeyler alıp satmak istiyor. Aynı evde yaşadığımızdan IP veya benim pce oturursa cihaz vs sorun olur mu acaba?
  • Kabul Edilen Cevap
    • 2 BeÄŸeni
      Merhabalar,

      Bildiğim kadarıyla birbirinize ticaret puanı vermediğiniz ve birbirinizin ticari konusuna yorum yazmadığınız sürece sorun olmaz.

      R10'un mesajı:
      Alıntı
      Birbirinizin konularına yazmadıkça!
      Birbirinize itrader ( ticaret puanı ) vermedikçe!
      Birbirinizin şikayet konularına dahil olmadıkça!
      Kendinizle alakalı açılan konulara arkadaşlarınızı çağırıp yorum attırmadıkça!
      Kendinizle alakalı yazılan mesajlara arkadaşlarınızı çağırıp beğeni attırmadıkça problem olmaz.
  • 03-07-2021, 23:29:22
    #2
    Bu cevap, konu sahibi tarafından kabul edilebilir bir cevap olarak işaretlendi.
    Merhabalar,

    Bildiğim kadarıyla birbirinize ticaret puanı vermediğiniz ve birbirinizin ticari konusuna yorum yazmadığınız sürece sorun olmaz.

    R10'un mesajı:
    Alıntı
    Birbirinizin konularına yazmadıkça!
    Birbirinize itrader ( ticaret puanı ) vermedikçe!
    Birbirinizin şikayet konularına dahil olmadıkça!
    Kendinizle alakalı açılan konulara arkadaşlarınızı çağırıp yorum attırmadıkça!
    Kendinizle alakalı yazılan mesajlara arkadaşlarınızı çağırıp beğeni attırmadıkça problem olmaz.
  • 03-07-2021, 23:50:40
    #3
    Sorun olmaz benim de kardeşim üye. Aynı ip üzerinden kullanıyoruz. Sadece birbirinizin konularına yorum yapmayın, beğenmeyin, trade atmayın yeter.
  • 03-07-2021, 23:51:50
    #4
    Bende aynı sorunun cevabını merak ediyorum doğrusu. Konuyu takipteyim, ona göre kardeşime davetiye atacağım.
  • 03-07-2021, 23:53:14
    #5
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Abimden davetiye aldım birbirimizin ticaretine etki etmediğimiz sürece sıkıntı olmyor sanırım