merhabalar dostlar, 16 yaşında bir kardeşim var, o da r10da iş yaptığımı biliyor uzun süredir ve üye olup takipçi, e-book, account tarzı şeyler alıp satmak istiyor. Aynı evde yaşadığımızdan IP veya benim pce oturursa cihaz vs sorun olur mu acaba?