Bu cevap, konu sahibi tarafından kabul edilebilir bir cevap olarak işaretlendi.
Merhabalar,
Bildiğim kadarıyla birbirinize ticaret puanı vermediğiniz ve birbirinizin ticari konusuna yorum yazmadığınız sürece sorun olmaz.
R10'un mesajı:
Alıntı
Birbirinizin konularına yazmadıkça!
Birbirinize itrader ( ticaret puanı ) vermedikçe!
Birbirinizin şikayet konularına dahil olmadıkça!
Kendinizle alakalı açılan konulara arkadaşlarınızı çağırıp yorum attırmadıkça!
Kendinizle alakalı yazılan mesajlara arkadaşlarınızı çağırıp beğeni attırmadıkça problem olmaz.