Merhaba Dostlar,
Yarın Allah nasip ederse aracımı satacağım ve elime bu satıştan 86.500 TL geçecek inşAllah.
Elime geçecek olan bu parayı sizce gram altına mı yoksa dolara mı yatırayım?
Ekim/Kasım ayına kadar bekleteceğim.
Altın mı? Dolar mı?
11
●157
- 01-07-2021, 22:16:49Üyeliği durduruldu
- 01-07-2021, 22:19:53Şuanda ekonomistler bile gidişatı tutturamıyor. Bi haber gelir zirve olur, bi haber gelir rezil olur. Kimseye inanarak güvenerek yatırım yapmayın. Tamamen kendi kararınızla hareket edin. Adamların canı sıkıldıkça piyasaya müdahele ediyorlar. Fed totoşlarından bahsediyorum
Allah bol kazançlar nasip etsin