• 01-07-2021, 22:16:49
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Merhaba Dostlar,

    Yarın Allah nasip ederse aracımı satacağım ve elime bu satıştan 86.500 TL geçecek inşAllah.

    Elime geçecek olan bu parayı sizce gram altına mı yoksa dolara mı yatırayım?

    Ekim/Kasım ayına kadar bekleteceğim.
  • 01-07-2021, 22:18:54
    #2
    Hocam burda insanlar tavsiye vererek hem kendini lisansı olmadığı için hemde sizi bilgisi olmadığı için yakabilir bilginiz olsun Allah bol kazançlar nasip etsin
  • 01-07-2021, 22:19:25
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Bende kalbini dinle
  • 01-07-2021, 22:19:34
    #4
    Ben gram altin alırdım hocam
  • 01-07-2021, 22:19:53
    #5
    Şuanda ekonomistler bile gidişatı tutturamıyor. Bi haber gelir zirve olur, bi haber gelir rezil olur. Kimseye inanarak güvenerek yatırım yapmayın. Tamamen kendi kararınızla hareket edin. Adamların canı sıkıldıkça piyasaya müdahele ediyorlar. Fed totoşlarından bahsediyorum
  • 01-07-2021, 22:21:11
    #6
    gram altın son 6 7 ay ucuz kaldı, gram altın almanızı tavsiye ederim
  • 01-07-2021, 22:22:26
    #7
    Sosyal Medya Uzmanı ⭐
    Kesinlikle altın hocam
  • 01-07-2021, 22:24:30
    #8
    Ben olsam dolar alirdim altinda makas cok.
  • 01-07-2021, 22:25:09
    #9
    Memleket öyle bir halde ki altın alsanız 6 ay sonrasını bilemiyorsunuz, dolar alsanız aynı şekilde hadi diyorsunuz para dursun kenarda bu seferde değer kaybediyor her geçen gün valla bence direk vadeliye atın hocam