Merhaba Dostlar,

Yarın Allah nasip ederse aracımı satacağım ve elime bu satıştan 86.500 TL geçecek inşAllah.

Elime geçecek olan bu parayı sizce gram altına mı yoksa dolara mı yatırayım?

Ekim/Kasım ayına kadar bekleteceğim.