Şuanda ekonomistler bile gidişatı tutturamıyor. Bi haber gelir zirve olur, bi haber gelir rezil olur. Kimseye inanarak güvenerek yatırım yapmayın. Tamamen kendi kararınızla hareket edin. Adamların canı sıkıldıkça piyasaya müdahele ediyorlar. Fed totoşlarından bahsediyorum