• 01-07-2021, 18:08:19
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Geçen gün açtığım konudaki tavsiyeleri göz önüne alıp ortağımla anlaşma yaptım 1000tl nin belirli kısmını bugün yani ayın 1inde kalan parayı ise 3 taksite bölücektik kendisinde siteye ait 400tl para vardı o paradan kestik 600tl kaldı yani benden 400tl gitdi siteden yani ortaklıktan çıktın geldi bugün ilk taksiti istedi normalde belirli bir kısmı bugün verilicekti. ne yapmam gerek hem -400 verdim hemde bugün taksiti istiyor ve parasını çalmışım gibi davranıyor.
  • 01-07-2021, 18:09:10
    #2
    Vermeyin. Beklesin.
  • 01-07-2021, 18:10:03
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Site komle sizde mi ? Sizdeyse vermeyin.
  • 01-07-2021, 18:11:45
    #4
    anlamadım şimdi ortaklık ücretini ödemeden siteden paramı alıyor. Normalde ortaklık ücretini sözleşmeniz doğrultusunda ödedikten sonra kâra ortak olunuyor diye biliyorum.
  • 01-07-2021, 18:12:05
    #5
    Hocam ödeme durumunuz varsa verin ah almayın gönlü olsun ALLAH hakkıyla çalışana verir.
  • 01-07-2021, 18:12:48
    #6
    kejmekan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam ödeme durumunuz varsa verin ah almayın gönlü olsun ALLAH hakkıyla çalışana verir.
    hocam 400tl aldı zaten bugün alması gerekeni 3 gün önce aldı bugün gelmiş taksiti istiyor
  • 01-07-2021, 18:13:55
    #7
    Kara adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    anlamadım şimdi ortaklık ücretini ödemeden siteden paramı alıyor. Normalde ortaklık ücretini sözleşmeniz doğrultusunda ödedikten sonra kâra ortak olunuyor diye biliyorum.
    yok hocam 3 ay ortak kaldık ortaklıktan çıktı 1000tl para vericem kendisine siteye ait olan 400tl yi 2 ay önce benden habersiz çekmiş ondan kestik ben hem site parasını almadım hemde bugün taksit mi vericem?
  • 01-07-2021, 18:17:06
    #8
    Merkazof adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam 400tl aldı zaten bugün alması gerekeni 3 gün önce aldı bugün gelmiş taksiti istiyor
    Ya hocam şu durumda siz haklı gibi duruyorsunuz ama demek istediğim eğer ödeme durumunuz varsa ödeyin biraz daha en azından gönlü olsun anladınız mı demek istediği, ama durumunuz yoksa diyecek bir şeyim yok ama ödeme durumunuz varsa ödeyin biraz daha onunda gönlü olsun ahını almamış olursunuz, aranızda ki ticaret bu ticarette her şey olabiliyor. İlerleyen dönemde arkanızdan konuşacak bir şeyi olmaz.