Geçen gün açtığım konudaki tavsiyeleri göz önüne alıp ortağımla anlaşma yaptım 1000tl nin belirli kısmını bugün yani ayın 1inde kalan parayı ise 3 taksite bölücektik kendisinde siteye ait 400tl para vardı o paradan kestik 600tl kaldı yani benden 400tl gitdi siteden yani ortaklıktan çıktın geldi bugün ilk taksiti istedi normalde belirli bir kısmı bugün verilicekti. ne yapmam gerek hem -400 verdim hemde bugün taksiti istiyor ve parasını çalmışım gibi davranıyor.