anlamadım şimdi ortaklık ücretini ödemeden siteden paramı alıyor. Normalde ortaklık ücretini sözleşmeniz doğrultusunda ödedikten sonra kâra ortak olunuyor diye biliyorum.
yok hocam 3 ay ortak kaldık ortaklıktan çıktı 1000tl para vericem kendisine siteye ait olan 400tl yi 2 ay önce benden habersiz çekmiş ondan kestik ben hem site parasını almadım hemde bugün taksit mi vericem?