• 29-06-2021, 00:39:29
    #10
    Doğru yapıyorsun hocam , aklımda o şekilde kalmış olabilir.
  • 29-06-2021, 00:43:20
    #11
    tombikq adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Doğru yapıyorsun hocam , aklımda o şekilde kalmış olabilir.
    Mecbur yapmak zorundayım hocam, ansızın "hop kardeşim gel buraya" derseler sıkıntı olur o yüzden önceden bilmek gerekiyor.
  • 29-06-2021, 00:44:31
    #12
    Haklısın hocam , hakkında hayırlısı olsun , hayırlı geceler
  • 29-06-2021, 00:46:24
    #13
    20 yaşını doldurmadan askere almazlar dostum muayene olursun 19 yaşında lise mezunu olduğun için erteletmezsen 20 de gidersin
  • 29-06-2021, 00:47:27
    #14
    zenginmedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yok hocam bende 19 yaşındayım bizzat askerlik şubesini aradım 20 yaşına girmeden askere gidemezsin dediler.
    Hocam tecil işlemini ne zaman yapmalıyız? 19'a gireli 7 gün oldu da, dönüş sağlarsanız sevinirim.
  • 29-06-2021, 00:49:05
    #15
    tombikq adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Haklısın hocam , hakkında hayırlısı olsun , hayırlı geceler
    Teşekkürler hocam, size de iyi geceler dilerim.
  • 29-06-2021, 00:49:53
    #16
    AZADE adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    20 yaşını doldurmadan askere almazlar dostum muayene olursun 19 yaşında lise mezunu olduğun için erteletmezsen 20 de gidersin
    Erteletmek için açık üniversiteye yazılmam yeterli mi ?
  • 29-06-2021, 00:50:37
    #17
    canugurbora adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Erteletmek için açık üniversiteye yazılmam yeterli mi ?
    Yeterli lise mezunuysan onda da erteleme hakkın var. 2 yıl sanırım üniversiteye yazılmana gerek yok.
  • 29-06-2021, 00:59:55
    #18
    AZADE adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yeterli lise mezunuysan onda da erteleme hakkın var. 2 yıl sanırım üniversiteye yazılmana gerek yok.
    Anladım bilgi için teşekkürler hocam.