AZADE adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yeterli lise mezunuysan onda da erteleme hakkın var. 2 yıl sanırım üniversiteye yazılmana gerek yok.
Anladım bilgi için teşekkürler hocam.