zenginmedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yok hocam bende 19 yaşındayım bizzat askerlik şubesini aradım 20 yaşına girmeden askere gidemezsin dediler.
Hocam tecil işlemini ne zaman yapmalıyız? 19'a gireli 7 gün oldu da, dönüş sağlarsanız sevinirim.