Merhaba arkadaşlar geçen konu açmıştım işten kovulduk diye.. sözde performans düşüklüğü sebebiyle... Aslında böyle birşey hiç bir şekilde mümkün değil bilerek atılan yalan benden sonrada baya kişi kovulmuş. Biz arkadaşla arabulucu ya gittik taleplerimizi söyledik karşı taraf ılımlı bakıyor dedi avukat... Birde bizi gerekçesiz ihbarsiz uyarmadan 49 koduyla çıkardı çünkü yasak var başka şekil kovamiyordu çok şükür işinde gücünde biriydik... Salı günü buluşma olacak ofiste sizce taleplerimizi alabilirmiyiz?
Taleplerimiz 3 bin TL + 23 gun çalışma günümüz + iş tarihinde beri yatmayan 4 aylık mesailerimiz
Arabulucu ile anlaştık
7
●384
- 27-06-2021, 10:30:02Ben biraz sessiz sakin biriyim arkadaşım dişli ama bildiğim kadarıyla odaya arabulucu avukatı ben ve karşı avukat girebiliyor arkadaşımda girebilseydi benimle berabertab2yunus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 27-06-2021, 10:36:20Kaç ay önce başlamıştın? Arabulucuyu kim seçti? Şirket lehine adaletsiz davranmasın?Cebom adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 27-06-2021, 10:37:5524 Mart iş başlangıcı... Arabulucu çağlayan adliyesine gittik UYAP atadımener adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle