• 27-06-2021, 10:14:08
    #1
    Merhaba arkadaşlar geçen konu açmıştım işten kovulduk diye.. sözde performans düşüklüğü sebebiyle... Aslında böyle birşey hiç bir şekilde mümkün değil bilerek atılan yalan benden sonrada baya kişi kovulmuş. Biz arkadaşla arabulucu ya gittik taleplerimizi söyledik karşı taraf ılımlı bakıyor dedi avukat... Birde bizi gerekçesiz ihbarsiz uyarmadan 49 koduyla çıkardı çünkü yasak var başka şekil kovamiyordu çok şükür işinde gücünde biriydik... Salı günü buluşma olacak ofiste sizce taleplerimizi alabilirmiyiz?

    Taleplerimiz 3 bin TL + 23 gun çalışma günümüz + iş tarihinde beri yatmayan 4 aylık mesailerimiz
  • 27-06-2021, 10:18:47
    #2
    Alırsınız büyük ihtimalle. Vermezse arabulucu size bir belge verecektir iş mahkemesinden alırsınız hakkınızı o zaman. + Mahkeme masrafları da karşı tarafa kalır diye biliyorum o yüzden uzatmaz aklı varsa eğer.

    Arabulucu ücretini de yarı yarıya ödersiniz anlasirsaniz
  • 27-06-2021, 10:21:35
    #3
    Kesinlikle alttan almayın derim hocam, adam zaten suçlu. İstediğinizi vermezse kendi yanacak. Bunun bilinciyle hareket edin derim
  • 27-06-2021, 10:30:02
    #4
    tab2yunus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kesinlikle alttan almayın derim hocam, adam zaten suçlu. İstediğinizi vermezse kendi yanacak. Bunun bilinciyle hareket edin derim
    Ben biraz sessiz sakin biriyim arkadaşım dişli ama bildiğim kadarıyla odaya arabulucu avukatı ben ve karşı avukat girebiliyor arkadaşımda girebilseydi benimle beraber
  • 27-06-2021, 10:36:20
    #5
    Cebom adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba arkadaşlar geçen konu açmıştım işten kovulduk diye.. sözde performans düşüklüğü sebebiyle... Aslında böyle birşey hiç bir şekilde mümkün değil bilerek atılan yalan benden sonrada baya kişi kovulmuş. Biz arkadaşla arabulucu ya gittik taleplerimizi söyledik karşı taraf ılımlı bakıyor dedi avukat... Birde bizi gerekçesiz ihbarsiz uyarmadan 49 koduyla çıkardı çünkü yasak var başka şekil kovamiyordu çok şükür işinde gücünde biriydik... Salı günü buluşma olacak ofiste sizce taleplerimizi alabilirmiyiz?

    Taleplerimiz 3 bin TL + 23 gun çalışma günümüz + iş tarihinde beri yatmayan 4 aylık mesailerimiz
    Kaç ay önce başlamıştın? Arabulucuyu kim seçti? Şirket lehine adaletsiz davranmasın?
  • 27-06-2021, 10:37:55
    #6
    mener adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kaç ay önce başlamıştın? Arabulucuyu kim seçti? Şirket lehine adaletsiz davranmasın?
    24 Mart iş başlangıcı... Arabulucu çağlayan adliyesine gittik UYAP atadı
  • 29-06-2021, 11:35:03
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Ben olsam kabul ederdim
  • 29-06-2021, 11:48:37
    #8
    arabulucu size iş yerinin teklifini sunucak sizinde teklifinizi alip onlara sunucak iki tarafta şartları kabul etmeyecek olay mahkameye gidicek.
    bu gibi olaylara firmalar hazılıklıdır.