Merhaba arkadaşlar geçen konu açmıştım işten kovulduk diye.. sözde performans düşüklüğü sebebiyle... Aslında böyle birşey hiç bir şekilde mümkün değil bilerek atılan yalan benden sonrada baya kişi kovulmuş. Biz arkadaşla arabulucu ya gittik taleplerimizi söyledik karşı taraf ılımlı bakıyor dedi avukat... Birde bizi gerekçesiz ihbarsiz uyarmadan 49 koduyla çıkardı çünkü yasak var başka şekil kovamiyordu çok şükür işinde gücünde biriydik... Salı günü buluşma olacak ofiste sizce taleplerimizi alabilirmiyiz?

Taleplerimiz 3 bin TL + 23 gun çalışma günümüz + iş tarihinde beri yatmayan 4 aylık mesailerimiz