Alırsınız büyük ihtimalle. Vermezse arabulucu size bir belge verecektir iş mahkemesinden alırsınız hakkınızı o zaman. + Mahkeme masrafları da karşı tarafa kalır diye biliyorum o yüzden uzatmaz aklı varsa eğer.

Arabulucu ücretini de yarı yarıya ödersiniz anlasirsaniz