• 25-06-2021, 22:49:35
    #1
    Bir arkadaşım bir olay yaşamış ve polisin hareketlerini çekmiş oradaki poliste suç diye çocuğa daha fazla yüklemisler Arkadaşlar ben bir olay yaşasam nasıl kanıtlıcam ozaman ?
  • 25-06-2021, 22:50:11
    #2
    Son karara göre suç kabul ediliyor hocam bakan soylu öyle açıklamıştı
  • 25-06-2021, 22:50:29
    #3
    Maalesef sanırım artık suç
  • 25-06-2021, 22:50:48
    #4
    Arkadaşlar ben artık nasıl kanıtlıcam ozaman bir olay yaşadıysam ?
  • 25-06-2021, 22:51:16
    #5
    cihansvlgn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar ben artık nasıl kanıtlıcam ozaman bir olay yaşadıysam ?
    Çevre de kamera yoksa zor hocam
  • 25-06-2021, 22:51:25
    #6
    Adamlar kılıfına uydurdu her şeyi
    11 kişi bunu beğendi.
  • 25-06-2021, 22:52:31
    #7
    Genelgeye göre suç, geçenlerde İçişleri Bakanlığı bir genelge yayınladı bununla ilgili. Polis de işine böylesi geldiğinden, bu genelgenin kanunlara aykırı olduğunu bilmesine rağmen, yasak diyor.

    Ancak bu Anayasal bir hak, kaldı ki dediğiniz gibi, hukuken herhangi bir kanunsuz müdahalenin kanıtlanabilmesi için görüntü alınması şart. Üstelik, hiçbir genelge, hiçbir kanuna, hele hele Anayasa'ya aykırı olamaz. Ama işte, ülkede hukuk mu kaldı...
  • 25-06-2021, 22:54:34
    #8
    Kamuya açık alanda gerçekleşen adli bir olayı görüntülemek suç değildir. Genelge hukuksuzdur.
  • 25-06-2021, 22:55:02
    #9
    Yeni genelgeye göre suç. Bildiğim kadarıyla ABD ve bir çok ülkede'de suç fakat o ülkelerde polislerin vücut kameraları var.