Genelgeye göre suç, geçenlerde İçişleri Bakanlığı bir genelge yayınladı bununla ilgili. Polis de işine böylesi geldiğinden, bu genelgenin kanunlara aykırı olduğunu bilmesine rağmen, yasak diyor.

Ancak bu Anayasal bir hak, kaldı ki dediğiniz gibi, hukuken herhangi bir kanunsuz müdahalenin kanıtlanabilmesi için görüntü alınması şart. Üstelik, hiçbir genelge, hiçbir kanuna, hele hele Anayasa'ya aykırı olamaz. Ama işte, ülkede hukuk mu kaldı...