• 25-06-2021, 23:36:17
    #19
    Polisi görev başındayken çekmek suçtur. Aslında anayasaya göre kişinin iZni olmadan herhangi bir kişinin görüntüsü alınamaz. Tüm ülkelerde bu aynıdır. Türkiye ye özgü birşey değildir. Polisin görev başında suç olmasının nedeni ise bir arkadaşın dediği gibi görüntülerin yalan yanlış sergilenmesi. Mesela polise sarhoş birisi geliyor dalaşıyor küfür ediyor. Polis şahsı göz altına almak isterken çekiyor. Zor kullanma anını çekip polis eziyet ediyor diyor. Bunun önüne geçmeye çalışıyorlar sanırım.
  • 25-06-2021, 23:38:34
    #20
    Yolunu buldular, keyiflerine gore genelde yayinliyorlar...
    Genelgeler ne kadar kanun hukmundeyse, anayasal ve kisisel haklari cignedigi zaman gecersiz olur eger dava acarsaniz. O yuzden halka acik alanlarda dilediginiz gibi cekebilirsiniz.
    • nicolaGrosu
    • cihansvlgn
    nicolaGrosu ve cihansvlgn bunu beğendi.
    2 kişi bunu beğendi.
  • 25-06-2021, 23:51:31
    #21
    Suçluysan çekemezsin; suçsuzsan çekerim mantığı.

    Ayrıca polis baskınlarında veya aramalarda polis kamerası eşlik eder. Uygulamalarda ise polis arabalarında ses ve görüntü cihazları vardır. haberlerde dikkat ederseniz polis işlem yapmadan önce polis arabasının yanına götürür ve tutanak veya cezai işlemi kayıt altına alarak uygular.
  • 25-06-2021, 23:54:33
    #22
    Sokakta polis çekmenin suç olduğu ve cezalandırılacağına ilişkin kanun hükmü var mı? Yok...
  • 25-06-2021, 23:56:17
    #23
    sizdeyiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Polisi görev başındayken çekmek suçtur. Aslında anayasaya göre kişinin iZni olmadan herhangi bir kişinin görüntüsü alınamaz. Tüm ülkelerde bu aynıdır. Türkiye ye özgü birşey değildir. Polisin görev başında suç olmasının nedeni ise bir arkadaşın dediği gibi görüntülerin yalan yanlış sergilenmesi. Mesela polise sarhoş birisi geliyor dalaşıyor küfür ediyor. Polis şahsı göz altına almak isterken çekiyor. Zor kullanma anını çekip polis eziyet ediyor diyor. Bunun önüne geçmeye çalışıyorlar sanırım.
    Anayasayı kasapta mı öğrendiniz?
  • 26-06-2021, 01:22:57
    #24
    mener adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Anayasayı kasapta mı öğrendiniz?
    Manavda öğrendim 😂
  • 26-06-2021, 01:24:45
    #25
    sizdeyiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Manavda öğrendim 😂
    Belli oluyor.
  • 26-06-2021, 01:26:12
    #26
    mener adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Belli oluyor.
    Harikasınız 👌
  • 26-06-2021, 21:02:50
    #27
    AvangeQuick adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Polisi değil normal bir kişiyide hiçbir unsur yoksa çekmek suçtur.
    Polisin olduğu yerde unsur her zaman vardır.