Polisi görev başındayken çekmek suçtur. Aslında anayasaya göre kişinin iZni olmadan herhangi bir kişinin görüntüsü alınamaz. Tüm ülkelerde bu aynıdır. Türkiye ye özgü birşey değildir. Polisin görev başında suç olmasının nedeni ise bir arkadaşın dediği gibi görüntülerin yalan yanlış sergilenmesi. Mesela polise sarhoş birisi geliyor dalaşıyor küfür ediyor. Polis şahsı göz altına almak isterken çekiyor. Zor kullanma anını çekip polis eziyet ediyor diyor. Bunun önüne geçmeye çalışıyorlar sanırım.