VDS Uzak Masaüstü Bağlantısı
11
●300
- 24-06-2021, 13:33:19Merhabalar, linux VDS kiraladım. Masaüstüne bağlanmak istiyorum. Bunun için Windows uzak masaüstü bağlantısı aracını açıp, kullanıcı adı ve şifre girerek bağlantı mi yapmam lazım? Her sunucu uzak masaüstü bağlantısını destekliyor mu? Bir de linux kullanmayı öğrenmek için ara ara uzakmasautune bağlanıp oradan internete bağlanıp sağa dola baksam (sunucuya zarar vermeyecek işlemler) bir sorun oluşturur mu? Sunucuda 3-4 basit site olacak.
- Kabul Edilen Cevap
- 0 Beğeni
-
- 24-06-2021, 13:37:37Üyeliği durdurulduLinux sunucu için putty uygulamasından giriş yapmanız gerekmekte uzak masaüstüne sadece windows sunucular giriş yapabilir.nmnkra adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 24-06-2021, 13:39:32iresah adlı üyeden alıntı: mesajı görüntülePutiy dediğiniz uygulamanın tam olarak işlevi nedir? Bilgisayarımı. veya sunucuyu yavaşlayacak bir program mi? Yoksa sorunsuz bir program mi? Güvenli mi? Genel anlamda bilgi verir misiniz?RX7 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 24-06-2021, 13:40:27Üyeliği durdurulduGüvenli kendimde gerektiği vakitlerde kullanıyorum. Windows linux bağlantısı yapmanıza izin vermiyor bu sadece aynı görevi linux için görüyor herhangi bir yavaşlama durumu söz konusu değilnmnkra adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 24-06-2021, 13:41:21Windows uzak masaüstü aracının linux için olanı diyebilir miyiz?iresah adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 24-06-2021, 13:41:34Üyeliği durdurulduSunucuya SSH aracılığı ile bağlanmanızı saglıyor - bir yanı yok.nmnkra adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle