Linux sunucuya windows üzerinden direkt bağlanamazsınız putty veya alternatifi bir uygulama kullanmanız gerekmekte.
Linux sunucu için putty uygulamasından giriş yapmanız gerekmekte uzak masaüstüne sadece windows sunucular giriş yapabilir.
Putiy dediğiniz uygulamanın tam olarak işlevi nedir? Bilgisayarımı. veya sunucuyu yavaşlayacak bir program mi? Yoksa sorunsuz bir program mi? Güvenli mi? Genel anlamda bilgi verir misiniz?