Merhabalar, linux VDS kiraladım. Masaüstüne bağlanmak istiyorum. Bunun için Windows uzak masaüstü bağlantısı aracını açıp, kullanıcı adı ve şifre girerek bağlantı mi yapmam lazım? Her sunucu uzak masaüstü bağlantısını destekliyor mu? Bir de linux kullanmayı öğrenmek için ara ara uzakmasautune bağlanıp oradan internete bağlanıp sağa dola baksam (sunucuya zarar vermeyecek işlemler) bir sorun oluşturur mu? Sunucuda 3-4 basit site olacak.
Linux sunucu için putty uygulamasından giriş yapmanız gerekmekte uzak masaüstüne sadece windows sunucular giriş yapabilir.