• 23-06-2021, 00:29:53
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Merhaba, centos7 kurulu vdsnin ip sini değiştirdik. Fakat şuan cyberpanele bağalanamıyoruz ve putty girmiyor. Ancak vds yönetim panelinden konsoldan bağlanabiliyoruz. İp adresini hangi komutla değilebiliriz yeni ipyi girersek vds açılır mı?
  • 23-06-2021, 00:32:30
    #2
    Lorkem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba, centos7 kurulu vdsnin ip sini değiştirdik. Fakat şuan cyberpanele bağalanamıyoruz ve putty girmiyor. Ancak vds yönetim panelinden konsoldan bağlanabiliyoruz. İp adresini hangi komutla değilebiliriz yeni ipyi girersek vds açılır mı?
    varsa nmtui, yoksa /etc/sysconfig/network-scripts içindeki ifcfg-adaptöradı dosyası üzerinden düzenlemeler yapılabilir.
    Lakin LSWS listenerları IP ile tanımlandıysa yine ayağa kalkmaz.

    Ücretli destek sunuyorum.
  • 23-06-2021, 00:34:43
    #3
    Üyeliği durduruldu
    yalinyalniz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    varsa nmtui, yoksa /etc/sysconfig/network-scripts içindeki ifcfg-adaptöradı dosyası üzerinden düzenlemeler yapılabilir.
    Lakin LSWS listenerları IP ile tanımlandıysa yine ayağa kalkmaz.

    Ücretli destek sunuyorum.
    Hocam hangi komutu yazacağız puttye yeni ipyi girmek için?
  • 23-06-2021, 00:40:32
    #4
    Lorkem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam hangi komutu yazacağız puttye yeni ipyi girmek için?
    vi veya nano ile dediğim dosyayı düzenleyin veya NetworkManager varsa nmtui ile yapılandırın hocam; bilmiyorsanız makaleleri okuyabilir veya destek alabilirsiniz.