Merhaba, centos7 kurulu vdsnin ip sini değiştirdik. Fakat şuan cyberpanele bağalanamıyoruz ve putty girmiyor. Ancak vds yönetim panelinden konsoldan bağlanabiliyoruz. İp adresini hangi komutla değilebiliriz yeni ipyi girersek vds açılır mı?