Lorkem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba, centos7 kurulu vdsnin ip sini değiştirdik. Fakat şuan cyberpanele bağalanamıyoruz ve putty girmiyor. Ancak vds yönetim panelinden konsoldan bağlanabiliyoruz. İp adresini hangi komutla değilebiliriz yeni ipyi girersek vds açılır mı?
varsa nmtui, yoksa /etc/sysconfig/network-scripts içindeki ifcfg-adaptöradı dosyası üzerinden düzenlemeler yapılabilir.
Lakin LSWS listenerları IP ile tanımlandıysa yine ayağa kalkmaz.

Ücretli destek sunuyorum.