• 23-06-2021, 00:23:44
    #1
    Bugunlerde sikayet konulari pek yok galiba yoksa benmi denk gelmiyorum ozelikle 2 3 gündür hic fazla goremedimde sorayim dedim genelde hep sikayet konulari cok oluyordu
  • 23-06-2021, 00:27:06
    #2
    Ağrının neresindensin
  • 23-06-2021, 00:27:57
    #3
    Evteks adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ağrının neresindensin
    Merkez neden ki
  • 23-06-2021, 00:31:41
    #4
    Merak ettim hocam Doğubayazıtlıyım Bayadır gitmedim bu sene fırsat bulursam gideceğim inşallah
  • 23-06-2021, 00:34:27
    #5
    Evteks adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merak ettim hocam Doğubayazıtlıyım Bayadır gitmedim bu sene fırsat bulursam gideceğim inşallah
    ins nasip olur gelirsin ama 10ncu aydan sonra dusunme bence havalar soguk oluyor tadida kalmıyor artik
  • 23-06-2021, 00:35:15
    #6
    Ağrı'da havalar nasıl?
  • 23-06-2021, 00:36:18
    #7
    Aynen şimdi diyorlar gel. Asıl mayısta güzel oluyormuş ama bizde nerde imkan iş güç koşturmaca hep nasip olsa erken gitmeye çalışacam bakalım
  • 23-06-2021, 00:36:49
    #8
    CtrL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ağrı'da havalar nasıl?
    Bu 2 gündür 35 derece sicaklik var bu sene yagmur yagmadigi icin kuraklik cok o yuzden degisik bir yil geciyoruz bu sene valla
  • 23-06-2021, 00:37:58
    #9
    Evteks adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aynen şimdi diyorlar gel. Asıl mayısta güzel oluyormuş ama bizde nerde imkan iş güç koşturmaca hep nasip olsa erken gitmeye çalışacam bakalım
    ins abi merkeze gelirsen misafirimiz olursun bekleriz