Meraktan soruyorum.. - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Meraktan soruyorum..
11
●
151
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
Meraktan soruyorum..
1
2
23-06-2021, 00:38:46
#10
hibravez
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Ahaha
neden herkes Ağrı hakkında soru sormuş?
Geleneği bozmayayim bari, Ağrı'da durumlar nasıl hocam? İş, güç durumu nasıl?
23-06-2021, 00:40:13
#11
Evteks
Allah razı olsun baş tacısın inşallah diyelim
saygılar, sevgiler. Güzel forumlar diliyorum
KaoS_04 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
ins abi merkeze gelirsen misafirimiz olursun bekleriz
23-06-2021, 00:40:18
#12
KaoS_04
hibravez adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Ahaha
neden herkes Ağrı hakkında soru sormuş
Bilmek öğrenmek iyidir Agrida turkiyenin bir ucu
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler