Evteks adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merak ettim hocam Doğubayazıtlıyım Bayadır gitmedim bu sene fırsat bulursam gideceğim inşallah
ins nasip olur gelirsin ama 10ncu aydan sonra dusunme bence havalar soguk oluyor tadida kalmıyor artik