Evteks adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Aynen şimdi diyorlar gel. Asıl mayısta güzel oluyormuş ama bizde nerde imkan iş güç koşturmaca hep nasip olsa erken gitmeye çalışacam bakalım
ins abi merkeze gelirsen misafirimiz olursun bekleriz