• 21-06-2021, 02:09:40
    mertcangokgoz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    478k

    Ev, Araba, KYK dahil ben emekliliğe kadar bankalara çalışıyorum kendim için çalışmıyorum...

    dipnot: bankadan asla kredi almayın...
    Gelir durumunuz nedir hocam?

    Eviniz arabanız olmuş ama bu kadar borcun vadesi sizi rahatsız etmiyor mu
  • 21-06-2021, 03:59:06
    bekar oldugum için borcum yok şaka bi tarafa ne borcum var,ne alacagım çok şükür.kendi yagımızda kavruluyoruz.
  • 21-06-2021, 04:07:00
    Üyeliği durduruldu
    50k
  • 21-06-2021, 06:15:41
    156k borç var bitse yine yaparım borçsuz bişey olmuyor malesef
  • 21-06-2021, 06:43:39
    Reisin ekonomiyi yönettiği ülkede kimin borcu var? sene 1950 değil alo 2021 reis var reis ayrıca olsa bile yazmam forumdan ban yeriz yoksa eleştremem asla reisimi
  • 21-06-2021, 07:51:31
    9 binde benim var.
  • 21-06-2021, 08:28:27
    2 sene öncesine kadar asla kredi kartı kullanmam derdim.
    Adıma kayıtlı bir tane bile kredi kartı yoktu. Hep nakittim. Rahattım. Borcum çok fazla olmuyordu.

    Şimdi 2 tane kredi kartım var.

    4.000TL kart borcu + 150.000TL araba borcum var.
    1 ay sonra +1.062,00TL arabamın MTV borcu olacak.
    Arabamın benzini bitior.
    Yaklaşık 1 hafta sonra felan arabama 400TL'ye yakın benzin alacam. (400 TL'ye de tam full dolmuyor birde.)
    Ivır zıvır ufak tefekleri artık hesaplamıyorum bile.
  • 21-06-2021, 08:46:11
    Çok şükür borcum yok. Ödeyeceğim taksitim bile yok. En sevmediğim şeydir borç ve taksit işi. Allah kimseyi muhtaç etmesin.
  • 21-06-2021, 09:24:52
    320K Ev Kredisi
    40K EnPara
    30K AktifBank

    Maaşımız 5k anca. İnternetten bir şeyler yapmaya çalışıyoruz ama patlıyoruz sürekli

    Artık saldım kendimi, hiç uğraşmıyorum. Avrupa sesleri yakındır benim için