2 sene öncesine kadar asla kredi kartı kullanmam derdim.
Adıma kayıtlı bir tane bile kredi kartı yoktu. Hep nakittim. Rahattım. Borcum çok fazla olmuyordu.
Şimdi 2 tane kredi kartım var.
4.000TL kart borcu + 150.000TL araba borcum var.
1 ay sonra +1.062,00TL arabamın MTV borcu olacak.
Arabamın benzini bitior.
Yaklaşık 1 hafta sonra felan arabama 400TL'ye yakın benzin alacam. (400 TL'ye de tam full dolmuyor birde.)
Ivır zıvır ufak tefekleri artık hesaplamıyorum bile.