• 21-06-2021, 17:19:09
    5 k
  • 21-06-2021, 19:17:03
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    SAMATO adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    0 tl borcum var yaş gereği genciz tabi
    böyle her konu açıldığını gördüğümde asla ama asla borç yaptırmamam borçlu işe girmemem veya kredi çekmemem gerektiği aklıma geliyor.
    ytd ama büyüdükçe neden kredi çekilmesi gerektiğini anlarsın
  • 21-06-2021, 22:14:37
    70bin'den fazla borcum var
  • 21-06-2021, 22:16:24
    Faiz ve gecikme hariç sanırım 87 bin₺.
    Paramedik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2950 dolar borcum var ama dolar borcu değil sürekli dolar olarak söyleyince borç azalıyor hissiyatı oluşuyor 4-5 ay önce 3800 dolardı mesela ödemediğim halde git gide azalıyor
    Beni güldürdün ) umarım sende gülersin..
  • 22-06-2021, 11:11:22
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Hiç saymadım bereketi kaçmasın diye
  • 22-06-2021, 12:58:24
    60-70k'da bende var çeki düzene sokmak şart
    saldık iyice mevlam kayıra diyoruz.
  • 22-06-2021, 14:31:54
    14,950 Banka zekatından faydalandık bir daha da çıkamadık
  • 22-06-2021, 18:09:14
    Şuan için 12.000 civarı, bitince ev malzemeleri için bir misli daha borca gireceğim
  • 22-06-2021, 20:56:41
    cuvelious adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    düşündüm de sürekli borçlar artıyor. 10 senelik kredi çektik 3 seneye düştü şimdi bidaha 5 senelik kredi çektik borç habire artıyor.

    R10 ailesi sizin ne kadar borcunuz var ? ödeyebileceğinizi düşünebiliyor musunuz ?
    3.000TL var şuan ALLAH'ın izini ile onu da ödeyeceğim