• 20-06-2021, 03:43:54
    #1
    merhaba hayırlı geceler, evde yatıyordum arkadaşım aradı maç var eksik var gelmen lazım diye zorladı gelmezsen küserim dedi gece gece beni alıkoydu.
    bende dizimden ameliyat olduğum için kas gevşetici sürdüm sağ bacağımı baldırdan, topuğa kadar komple yedirdim maç esnasında birşey yoktu fakat maç bittiğinde sağ bacağım alev atıyordu, eve geldim soğuk suyla duş aldım şimdi yatağa geçtim hala yanmaya devam ediyor.

    Daha önce yaşayan var mı acaba ? içimi ferahlatmak için açıyorum konuyu inşAllah bişey yoktur konuda tatmin edici cevap olmazsa hastaneye gidecem.

    saygılar
  • 20-06-2021, 03:46:57
    #2
    Vitamin eksikliğinden kaynaklanan ağrı olabilir.
    Bisikletçiyim bu tür durumlar için düzenli magnezyum tableti ve dvitamini kullanıyorum
  • 20-06-2021, 03:49:16
    #3
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Vitamin eksikliğinden kaynaklanan ağrı olabilir.
    Bisikletçiyim bu tür durumlar için düzenli magnezyum tableti ve dvitamini kullanıyorum
    hocam ağrı değil, yanma var jeli sürdüm şuan sağ bacağım komple yanıyor
  • 20-06-2021, 03:49:52
    #4
    Merhaba

    Öncelikle çok geçmiş olsun. Hemen bir Doktora gözükün acilde bir film vs çeksinler r10 uzaktan film çekme makinesi yok. Ayrıca arkadaşınız küserse küssün ameliyat olmuşsunuz sizin sağlığınızdan önemli mi?. Arkadaşınız bunu bilipte size hala ısrar ettiyse o gerçek arkadaş olamaz. Allah şifa versin.
  • 20-06-2021, 03:51:53
    #5
    geçmiş olsun alerjiniz olabilir.
    http://www.izmiralerjimerkezi.com/ilac-alerjisi
  • 20-06-2021, 03:52:00
    #6
    Geçmiş olsun, hastaneye gitmenizde yarar var
  • 20-06-2021, 03:52:38
    #7
    Netsa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba

    Öncelikle çok geçmiş olsun. Hemen bir Doktora gözükün acilde bir film vs çeksinler r10 uzaktan film çekme makinesi yok. Ayrıca arkadaşınız küserse küssün ameliyat olmuşsunuz sizin sağlığınızdan önemli mi?. Arkadaşınız bunu bilipte size hala ısrar ettiyse o gerçek arkadaş olamaz. Allah şifa versin.
    Hocam 2 yıl oldu ameliyat olalı son 1 aydır halısahalar açıldığından beri oynuyorum her zaman kremi sürüyorum fakat bugün anlamadığım bişey oldu yanıyorum resmen ben en iyisi acile gideyim teşekkürler yorumlarınız için hayırlı geceler
  • 20-06-2021, 10:28:00
    #8
    kremden kaynaklı bir yanma diye düşünüyorum hocam uyandığınızda durumunuzu belirtir misiniz? merak ettim
  • 20-06-2021, 16:30:46
    #9
    yusufengz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kremden kaynaklı bir yanma diye düşünüyorum hocam uyandığınızda durumunuzu belirtir misiniz? merak ettim
    acile gittim, krem yazdı problem olmaz dedi uyandığımda problem yoktu hocam