merhaba hayırlı geceler, evde yatıyordum arkadaşım aradı maç var eksik var gelmen lazım diye zorladı gelmezsen küserim dedi gece gece beni alıkoydu.
bende dizimden ameliyat olduğum için kas gevşetici sürdüm sağ bacağımı baldırdan, topuğa kadar komple yedirdim maç esnasında birşey yoktu fakat maç bittiğinde sağ bacağım alev atıyordu, eve geldim soğuk suyla duş aldım şimdi yatağa geçtim hala yanmaya devam ediyor.
Daha önce yaşayan var mı acaba ? içimi ferahlatmak için açıyorum konuyu inşAllah bişey yoktur konuda tatmin edici cevap olmazsa hastaneye gidecem.
saygılar