Netsa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba

Öncelikle çok geçmiş olsun. Hemen bir Doktora gözükün acilde bir film vs çeksinler r10 uzaktan film çekme makinesi yok. Ayrıca arkadaşınız küserse küssün ameliyat olmuşsunuz sizin sağlığınızdan önemli mi?. Arkadaşınız bunu bilipte size hala ısrar ettiyse o gerçek arkadaş olamaz. Allah şifa versin.
Hocam 2 yıl oldu ameliyat olalı son 1 aydır halısahalar açıldığından beri oynuyorum her zaman kremi sürüyorum fakat bugün anlamadığım bişey oldu yanıyorum resmen ben en iyisi acile gideyim teşekkürler yorumlarınız için hayırlı geceler