amerikadan ne getirtilir?
17
●243
- 15-06-2021, 23:04:17iphone 11 e baktım maalesef aynı paraya denk geldiğini gördüm. sanırım 12 ve 500 GB falan alırsak 3 4 bin lira kar yaparız. bir telefona da o kadar vermek istemiyorum ya.. var mı öneriniz?gxd adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
stoklar yüzünden patlak fiyatlar. rtx 3090 . 3200 dolar diyor onu alıp mining yapsam değer mi acabayusufefe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
yok ya estağfirullahAvangeQuick adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
parasını ben veririm, isterse tabii
- 15-06-2021, 23:06:24ailemle yaşıyorum, küserler bana :PEmreGul adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 15-06-2021, 23:10:11O zaman sıkıntı büyük $ 8.59 ( Mizah anlamında konusuyorum yanlış anlasilmasin lütfenberkribas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
)
- 15-06-2021, 23:14:45çok teşekkürler öneriniz için hocam.Froh adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
aaah aah maalesef...MAS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 16-06-2021, 13:43:59getirtiliyor mu ki 2 3 tane? her şeyden 1 tane diye biliyorum tek kişi gelince. 1 pc 1 telefon 1 ps falanapo1221 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

)