iphone 11 e baktım maalesef aynı paraya denk geldiğini gördüm. sanırım 12 ve 500 GB falan alırsak 3 4 bin lira kar yaparız. bir telefona da o kadar vermek istemiyorum ya.. var mı öneriniz?
stoklar yüzünden patlak fiyatlar. rtx 3090 . 3200 dolar diyor onu alıp mining yapsam değer mi acaba
yok ya estağfirullah

parasını ben veririm, isterse tabii
O zaman sıkıntı büyük $ 8.59 ( Mizah anlamında konusuyorum yanlış anlasilmasin lütfen

)