Hocam 2000 tl eklemesine rağmen çok daha ucuza geliyor telefon bilginiz olsun
iphone 11 e baktım maalesef aynı paraya denk geldiğini gördüm. sanırım 12 ve 500 GB falan alırsak 3 4 bin lira kar yaparız. bir telefona da o kadar vermek istemiyorum ya.. var mı öneriniz?
Ekran kartı
stoklar yüzünden patlak fiyatlar. rtx 3090 . 3200 dolar diyor onu alıp mining yapsam değer mi acaba
Sağlam biri geliyor anlaşılan
yok ya estağfirullah

parasını ben veririm, isterse tabii